Site Navigation

Πως να μαγειρέψω υγιεινά στο σπίτι;

Εγγραφή στο Newsletter

Recent Posts

Οι περισσότεροι άνθρωποι εργάζονται στο σπίτι, ασκούνται στο σπίτι, παρακολουθούν ταινίες, θέατρα και συναυλίες στο σπίτι. Πολλοί άνθρωποι που δεν περίμεναν ότι αυτό θα διαρκέσει τόσο πολύ μπορεί να πιστεύουν ότι είναι καιρός να δώσουν περισσότερη προσοχή στον εαυτό τους, πιο συγκεκριμένα στη διατροφή, να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα και να ξεκινήσουν έναν πιο υγιεινό αλλά ισορροπημένο τρόπο ζωής. Αν δεν γίνει άλλωστε, αυτό τώρα που η υγεία μας έχει μπει σε προτεραιότητα, πότε θα γίνει;

Για εσάς λοιπόν που θέλετε πιο θρεπτικό, ισορροπημένο και ταυτόχρονα νόστιμο φαγητό, παρακάτω θα δούμε λύσεις, που θα κάνουν το μαγείρεμα στο σπίτι πιο διασκεδαστικό!

Μαγειρέψτε με μπαχαρικά και μειώστε το αλάτι. Είναι καλύτερο να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε περισσότερα μπαχαρικά, βότανα και μπαχαρικά. Όχι μόνο μπορούμε να κάνουμε διαφορετικούς συνδυασμούς και να δώσουμε στο φαγητό μας μια πολύ ιδιαίτερη γεύση, αλλά θα προσφέρουμε επίσης στον οργανισμό μας περισσότερα αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα.

Τρώτε περισσότερη φυτική πρωτεΐνη. Όταν πρόκειται για φυτική πρωτεΐνη, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό είναι τα φασόλια. Είναι ένας μαγικός θησαυρός και αν δεν τον έχετε βάλει στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα, φροντίστε να βρείτε διάφορους τρόπους για να τον εντάξετε. Τα όσπρια, ειδικά οι φακές, τα ρεβίθια, τα φασόλια και τα όσπρια, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Αν τα συνδυάσετε με δημητριακά, θα μπορέσετε να αποκτήσετε όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός και να συνθέσετε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας.

Αγοράστε την πιο υγιεινή εκδοχή του προϊόντος που θέλετε. Είναι καλύτερο να αγοράζετε προϊόντα με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και να μην τα δίνετε πολύ. Για παράδειγμα, εάν ένα τρόφιμο περιέχει αρκετές θερμίδες και αυτές οι θερμίδες δεν προέρχονται από μια τόσο θρεπτική δίαιτα, είναι καλύτερο να προσθέσουμε λιπαρά υψηλής ποιότητας σε σαλάτες, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και ελαιόλαδο για να κάνουμε τη διατροφή μας τόσο πλήρη και θρεπτική.

Εκπαιδεύστε καλά τον εαυτό σας και την οικογένειά σας! Διδάσκουμε στα παιδιά να κάνουν τις σωστές διατροφικές επιλογές από το σπίτι. Σκεφτείτε το, αν όλοι ακολουθήσουμε κάποιες βασικές οδηγίες, αν δεν κάνουμε υπερβολική χρήση του γρήγορου φαγητού που μπορούμε να πάρουμε από τα περίπτερα, αν είμαστε πιο οργανωμένοι και μαγειρεύουμε στο σπίτι, πόσες αλλαγές μπορούμε να κάνουμε για να επηρεάσουν τη ζωή μας; Υγεία και ψυχολογία μας. Ο καθένας είναι διαφορετικός, έχει διαφορετικές ανάγκες και ο στόχος είναι να αποκτήσουν μια υγιή καθημερινότητα και να τη διατηρήσουν.

Δεν είναι τόσο δύσκολο να κάνουμε καλύτερες και πιο υγιεινές επιλογές, να βελτιώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και την υγεία μας όσο το δυνατόν περισσότερο και να αρχίσουμε να φτιάχνουμε καλύτερα, πιο ισορροπημένα γεύματα στο σπίτι.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Περιεχόμενα

On Key

Related Posts

Τι είναι το Veganuary;

Όλο το μήνα του Ιανουαρίου ακούμε ή βλέπουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την λέξη Veganuary. Τι είναι όμως αυτό και τη σημαίνει; Το Veganuary είναι

Τι να μαγειρέψω σήμερα;

Σήμερα φτιάχνουμε φασολάδα Άλλη μία βδομάδα που δεν ξέρουμε τι να φτιάξουμε για ένα καθημερινό οικογενειακό τραπέζι. Ίσως ήρθε η στιγμή αυτή για να μαγειρέψουμε

Προκειμένου να σας παρέχουμε μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies.
Πολιτική των cookies .
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare