Site Navigation

8 Νόστιμα φρούτα και λαχανικά της Άνοιξης

various fresh fruits

Εγγραφή στο Newsletter

Η άνοιξη έφτασε επιτέλους, στολίζοντας για άλλη μια φορά τα τραπέζια μας με φρούτα και λαχανικά που λαχταρούσαμε τους χειμερινούς μήνες. Η διατροφή που περιέχει εποχιακά φρούτα και λαχανικά είναι ο βασικός κανόνας για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Το σώμα μας χρειάζεται τις ίδιες βιταμίνες και μέταλλα ανεξάρτητα από τον μήνα του έτους, αλλά η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών εποχής είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία. Η διατήρηση αυτής της ρουτίνας σας δίνει ως αντάλλαγμα ένα ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα για να αποτρέψετε τις αλλεργικές αντιδράσεις που συμβαίνουν συχνά τους εαρινούς μήνες και προστατεύει καλύτερα το σώμα σας από ασθένειες.

Τι φρούτα και λαχανικά πρέπει να τρώτε την άνοιξη; Εδώ είναι οκτώ νόστιμα φρούτα και λαχανικά της άνοιξης!

1. Φράουλες

Για άλλη μια φορά στα τραπέζια μας με την έλευση του Απριλίου, οι φράουλες είναι νόστιμες και υγιεινές! Οι φράουλες περιέχουν μέταλλα όπως ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, κάλιο, σελήνιο, νάτριο, μαγγάνιο και μαγνήσιο και είναι επίσης μια καλή πηγή φολικού οξέος και βιταμίνης C. Η πλούσια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες είναι ο περισσότερος λόγος για να καταστούν οι φράουλες βασικό προϊόν η διατροφή σας

2. Πράσινα Δαμάσκηνα

Ένα άλλο νόστιμο φρούτο που κάνει την άνοιξη ακόμα πιο απολαυστική είναι τα δαμάσκηνα! Τα πράσινα δαμάσκηνα έχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Μεταξύ πολλών άλλων οφελών, τα δαμάσκηνα διατηρούν τα επίπεδα χοληστερόλης σας υπό έλεγχο, βελτιώνουν την αναιμία, βοηθούν στην απώλεια βάρους, υποστηρίζουν την πέψη, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και σας προστατεύουν από τον καρκίνο!

3. Πράσινα αμύγδαλα

Τα πράσινα αμύγδαλα δείχνουν το πρόσωπό τους τον Απρίλιο, για να εξαφανιστούν ξανά σε περίπου 25 ημέρες. Έτσι, μην αναβάλλετε και αγοράστε μερικά πριν είναι πολύ αργά. Αυτό το υγιές φρούτο περιέχει μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών και επομένως είναι πολύ χρήσιμο για την υγεία του εντέρου. Κάνει επίσης θαύματα για την υγεία του δέρματος χάρη στην πλούσια περιεκτικότητά του σε βιταμίνη Ε.

4. Κεράσια

Συνήθως εμφανίζονται προς το τέλος της άνοιξης, τα κεράσια είναι μια ζωτική πηγή φυτικών ινών. Είναι γεμάτα με υγιή μέταλλα, ιδιαίτερα κάλιο. Και μην πετάτε το πιο πολύτιμο μέρος αυτού του φρούτου: στεγνώστε τα κοτσάνια και φτιάξτε τσάι από αυτά. Είναι γνωστό ότι βοηθά στην απώλεια βάρους.

5. Αγκινάρες

Η αγκινάρες, ένα από τα πιο υγιεινά λαχανικά, βοηθά στην εξισορρόπηση των επιπέδων χοληστερόλης, υποστηρίζει την καρδιαγγειακή υγεία και καθαρίζει το αίμα. Υποστηρίζει ιδιαίτερα την υγιή λειτουργία του ήπατος. Έτσι, αρπάξτε την άνοιξη και κάντε αυτό το λαχανικό που είναι πλούσιο με βιταμίνες και μέταλλα σταθερό στοιχείο στη διατροφή σας.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Περιεχόμενα

On Key

Related Posts

Τι να μαγειρέψω σήμερα;

Πόσες φορές μέσα στη μέρα αναρωτιέστε τι θα μαγειρέψετε αύριο το μεσημέρι; Άλλη μια εβδομάδα έφτασε και ακόμη βασανιζόμαστε με αυτό το ερώτημα. Τι στο

Προκειμένου να σας παρέχουμε μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies.
Πολιτική των cookies .
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare